follow | dash
kemas bilik ~u~


hari ahad ni .. hari kemas rumah .. huh ~~ penat nye ~~ haha tapi berbaloi !! 
why ? kalau korang kawan aku yg pernah datang rumah aku and masuk bilik aku .. korang faham maksud aku .. haha =.=" .. bilik aku sepah .. cm sarang tikus .. haha sebab aku lahir tahun tikus memang la cm tikus .. haha XD

mami aku kate .. poster dlm bilik tu npe sepah sgt ? so mami aku pun suruh aku bukak balik poster tu and tampal balik .. haha .. aku ni anak mak ye .. XP 
sekarang bilik aku penuh dgn poster !! haha dan bilik aku sgt kemas .. sekarang .. :D

nak tgk x ? :D





da kemas kn ! haha XD dulu bersepah poster tu aku tampal .. 
sekarang da kemas .. :D

sampai di sini sahaja .. 

ThankKyu !! :3

-= the end =-

Older Post | Newer Post
Nana Niel




ABOUT ME ENTRY ABOUT HIM SHOUTBOX