follow | dash
Annoying 2012 =~="


this year is an very ANNOYING year !!! why ? cus ..

1. aku tak suka kelas baru ~~ why ? sebab semua cm bajet bagus sgt..
pahal dapat result semua nak sme je .. da satu kelas dgn 
budak kelas biasa tu jgn la nk belagak pulak .. kalau nk stu kelas dgn kawan kau yg lain .. kenape kau tak nk belaja pandai pandai .. =.=" #stupidpeople 

2. aku da tak suke BK lgi ok .. so jangan nk cakap ape ape kalau aku terserempak dgn die .. buat bodoh sudah !! aku tak suke .. 
so tolong Faham .. 

3. kenapa semua lelaki tak kire handsome atau tak .. mesti nk cari GF yg cantik cantik .. kalau tak cantik buat bodoh je .. walaupun perempuan tu da minat kau dari die first day sekolah kt situ da bertahun-tahun .. kau boleh masih buat bodoh je !! eh kire untung de jugak tau perempuan nk
 minat kt kau ... bersyukur la sikit !! 

4. Kawad pengakap .. weh !!! budak lelaki !! kau kan tak ambil bahagian !! 
kenapa nk sibuk dtg sekolah !! pastu nk marah marah pulak !! buang mase je la !! tahu tak kalau dtg sekolah tanpa sebab boleh kene buang sekolah ! 40 mata penalti tahu !!! =.="kau nk aku ckp dgn cikgu ke ?? kalau tak ambil bahagian .. balik la weh ~~kite orang pun tak teringin nk kau ajar kite orang ..  


5. ape jijik sgt ke jadi budak gemuk ni ? kenape korang tak boleh nk layan orang cm aku ni .. cm korang layan perempuan lain ? ape hina sgt ke aku ni ? please tolong jawab sikit ! 

6. aku tak nk kejar pakwe kau so ... jangan pandang aku cm sial ..
aku da minak maaf tu sudah la .. tak yah nk update status bukan bukan pasal aku .. aku tak berminat nk gaduh gaduh or bermusuh musuhan dengan orang yg aku tak kenal ni ... so please tolong faham perasaan aku ..

7. aku susah nk pickup dengan cikgu add math ~~ =.=" cikgu ! ajar perlahan sikit boleh .. cikgu laju sgt ..

8. penat !!! balik sekolah dulu jam 1.05 petang .. sekarang 1.40 or 2.00 
petang .. kenapa cikgu ni kejam sgt ! 

9. aku tak suke orang pegang kepala !! or pukul kepala ! jangan sekali kali nk  main dgn kepala aku .. kalau kau pukul .. ke sentuh ke .. kat situ jugak 
aku maki kau .. 

10. tolong jangan guna kan bahasa kesat yg korang selalu ckp dgn orang lain kat aku .. aku tak suke ... so kalau nk cakap dgn aku tu .. biar sopan sikit ..
kalau tak .. jangan harap .. aku nk bersopan dgn kau .. =.="


p/s : ape yg di cite kan di atas .. tiada kaitan dgn hidup 
atau pun yg sudah tiada .. 


-=The End=-

Thankyu !

Older Post | Newer Post
Nana Niel




ABOUT ME ENTRY ABOUT HIM SHOUTBOX