follow | dash
Kilang Chocolate and UPM ~


Assalammualaikum !! Annyeong ^^v 

hari ni kiteorang pergi lawatan dekat UPM and Kilang Chocolate Beryl's 

UPM = University Putra Malaysia ialah University dimana my parent bertemu ~ sweet tak ? lol 
UPM masih seperti dulu .. ade la jugak yang berubah .. tapi tak banyak ~ 

selepas Lawatan di UPM kami ke Masjid UPM dan masjid die sgt besar !! da sgt selesa ~ ^^v
makan .. da kami terus ke kilang Chocolate Beryl's .. lol

kat kilang tu yang paling aku tak suke aku nak cakap ni !!! kami tahu kami da tau dan besar .. wahai adik adik kecik sekalian !! jangan sesekali kauorang tolak belakang kiteorang .. kiteorang paling tak suka orang buat macam tu =.=

Seriously !! Kiteorang benci ! dan satu lagi ! please ! and PLEASE !! jaga bahasa ! =.=
Bahasa yang kauorang pakai sangat kesat ye !! harap maklum .. =.=

lol benci budak yang sangat JAkun .. dan tak reti nak bersabar ^^v .. =.=

anyway .. lupa kan benda tu .. yang aku tahu .. aku da beli 4 kotak dan 1 pek chocolate ~  
1 kotak untuk Mr.S .. yang lain for my family .. >.<

sebenar nye .. aku sgt sayang nak makan chocolate nye .. sebab ia nampak sgt cantik !! >.<
tapi selepas aku makan sebiji chocolate tiramisu tu !! XD
mulut rase sangat tenang !! XD chocolate tu sgt sedap !! >.<

SEDAP GILE !! ^^v i give you 10 out of 10 !! lol >.< 
dark chocolate die sangat sedap ye .. my god !! nak pengsan aku makan tadi !!

sedap sgt !! XD ok la tak nak cerita panjang .. nak sambung makan chocolate !! bye !! 


sebelum tu .. ini la chocolate yang aku beli .. tak banyak .. tapi sedap !! >.<


sedap sgt chocolate BlackDark tu !! >.< ♥

plastic die ~ lol saje nak promote .. lain kali beli chocolate kat sini  je ~ >.<v





-=The End=-

Thankyu !! ^^



Older Post | Newer Post
Nana Niel




ABOUT ME ENTRY ABOUT HIM SHOUTBOX