follow | dash
Aku Jumpa Dia ! >.<♥


comel nye >.<


Assalammualaikum ! Annyeong ! ^^v


hari ni aku sangat gembira ! sebab aku jumpe my second crush ! name MFN >.<
dia adik my sister punya kawan ..


dia belajar dekat UM .. UM da la dekat dengan UIA ~ lol >.<
 senang aku nak jumpa dia .. 


dia sama umur dengan abang aku.. 19 birthday day dia 24 feb .. Lihin 14 jan ~
 lol ok la belakang 4 kan ... 
dia lelaki kedua yang aku suka .. yang first mesti la Lihin kan ~ >.<


aku start suka dia jugak sama dengan Lihin .. mase Form 1 .. tapi dia lambat sikit dari Lihin ..
 sebab aku kenal
dia dalam Myspace je .. tak, pernah tegur or buat ape pun ..


lagi pun .. masa aku masuk form 1 dia form 4 dia pindah asrama .. tapi aku tak tahu asrama apa ..
cuma tahu dia budak pandai .. dia melanjut kan pelajaran kat UM 


Pusat Asasi Sain Universiti Malaya 'PASUM' pandai kan dia ? jealous nya ! 


tak pe .. aku belajar pandai pandai ! aku masuk UM jugak ! >.<
 //memang mami suruh masuk UM pun// 






ni dia punya myspace dp dia masih pakai masa dia form 3 ~ comel ~~ >.< ♥

 dan ni facebook dia ~ dia da besar da ~ Handsome nye ~ >.<

dia da besar nampak handsome .. masa sekolah comel je ..
 yang penting aku pernha nampak kau depan mata aku kat sekolah last year kod ..
kalau aku tak silap .. kau sangat comel ~ MFN ~ >.< ♥ ok sampai disini sahaja ~ 

Assalam anyeong ~ ^^v

Thankyu !


p/s:aku tak upload picture dia sebab aku tak suka curi picture orang ~ harap maklum .. ^^v

Older Post | Newer Post
Nana Niel




ABOUT ME ENTRY ABOUT HIM SHOUTBOX