follow | dash
99 Day till SPM ! & secret crush ????


HI ! ya .. lama benor tak update blog ni .. lol XD 
as korang tahu .. aku tahun ni calon SPM 2013 .. so pray for me please ! SPM lagi 99 hari je .. T.T takut gile .. 

selalu nye blog ni aku cite pasal crush kan ? ya .. aku ade crush yang aku tak pernah bagi tahu kat sesiapa pun .. even kawan aku .. tapi diorang baru je tahu tadi .. masa kat sekolah kite orang main true or dare .. dan diorang tanya soalan yang aku sendiri pun tak sangka .. lol 

diorang tanya aku ade perasaan tak kat syafiq iqram .. lol XD even aku sendiri pun tak tahu jawapan nye .. tapi aku rasa ade sikit .. masa tahun lepas .. sebab aku tak tahu kenapa .. aku suka tgk dia .. bile aku tgk dia .. dia pandang balik .. lol nampak sangat aku ni stalker .. -.- 

so hakikat nya .. aku still ade perasaan tapi tak banyak macam solihin hanya sikit sahaja .. macam besar tikit fullstop .. HAHHA XD -.-

ok .. lepas aku bagitahu diorang aku tak tahu kenapa aku rasa lega .. haha .. 
aku tanya macam mana diorang perasan .. aimi ckp bile aku ckp dengan budak tu .. aku macam lain .. macam ade sesuatu yang aku simpan .. HHAHHA XD macam macam la diorang ni .. malu aku .. lol nasib baik aku tak pilih true masa main true or dare ramai ramai kat SCM hari tu .. HAHAHA XD 


ok itu je aku nak cite .. lega hati aku dapat luah kan perasaan kat sini .. >.< 
ok assalammualaikum ~~ ♥3♥


-=the end=-


THANKYU !




Older Post | Newer Post
Nana Niel




ABOUT ME ENTRY ABOUT HIM SHOUTBOX