follow | dash
Story about the guy who stole my heart

Assalammualaikum,
hi, da lama sangat saya tak update blog yang da bersawang ni. hahahaha
saya sihat alhamdullillah .. saya telah sambung kan pengajian di Kolej Matrikulasi Melaka ~~ hahha susah juga ajadi budak matrik ni .. hmm hahah
banyak ringtangan yang perlu dilalui .. lmao 


ok la cukup pasal saya .. now nak cerita pasal tajuk tu .. hahahhaha
da cukup jelas yang sekarang saya da berpunya, setelah 3 tahun single ~ cehhh hahaha sekarang da ada si dia dihati ni ~ heheheh

as you all know nama dia Mohd Syafiq .. umur tu .. hee tak payah tahu la ~~ hahah and dia dari singapore ~ if korang tertanya tanya kenapa saya boleh suka dia .. jawapan dia dengan saya sama .. IT JUST HAPPEN 

and i JUST happen that I REALLY LOVE HIM ~ HEE nak cerita kiteorang jumap pun senang sangat.. HAHAHA jumpa kat mana INTERNET !!!
macam tak percaya kan ~ hahaha

lelaki yang saya tak pernah jumpa tak pernah kenal sekarang dia jadi lelaki yang saya sayang ~ HEEEEE 

kiteorang da jumpa dua kali ~ hahah baru dua kali kenal da setahun .. keluar date pun baru dua kali .. date yang kedua sangat sangat best ! dia pegang tangan saya ~ heee 

tak lepas dia pegang tangan saya ~~~ HEHEHEHHE and i REALLY REALLY LIKE IT!!!! hahaha turun kereta je terus dia pegang tangan saya..

dulu masa first date dia tapi dia yang tak bagi ~ hahah now dia pegang tak lepas ! SAYANG YOU !!! masa jalan you lepas nak tangan i .. kat dalam kereta you bagi i tidur kat bahu you ~ Heeee sebenarnya i tak tidur pun ~ LMAOO i saja nak peluk tangan you ~ heee 


Sayang i nak you tahu yang i betul betul sayang kan you .. i taknak you tinggal kan i .. i really love you sayang .. i hope your family terima i macam mana you terima i .. 


ok nak cerita our first date ~ heeee ~~ first date kami di SCM je ~ lmao 
tak lama pun pergi date tu .. kejap sangat .. pergi jalan jalan tgk wayang makan ambil gambar balik . hahah lawak ! sebab masa tu saya syafiq malu malu dan saya pun malu juga ~~ hahah tak jadi apelah ... hahha


our second date is awesome ! XD
keluar rumah pukul 1.30 petang balik 1.30 pagi ~ kite pergi jejalan kat kl pusing satu sungei wang tu ~ LMAOOO hahaha then pusing ts pula .. hahha 
penat gileee lepas tu pergi uptown shah alam then pergi karaoke .. hahah 

syafiq nyanyi lagu pehhhh ! HAHAHAHA cair hati saya . LMAOO gambar kiteorang tak la banyak mana .. tapi ade la .. hahah semalam dia balik .. mm 
hati ni sangat berat nak lepas kan dia naik bas tu .. kalau boleh taknak bagi dia balik .. kalau boleh nak simpan dia dalam bag bawa balik matrik.. hahhaha

oklah saya belanja selfie kiteorang eh ~ hahaha



i love you sayang ~ ♥♥♥♥♥





Older Post | Newer Post
Nana Niel




ABOUT ME ENTRY ABOUT HIM SHOUTBOX