follow | dash
HI ~ we meet again ♥♥♥♥♥♥♥l


Assalammualaikum semua ~~ lama tak update
 kan blog ni .. bersawang da .. hahaha .. bukan ape susah nak cari masa nak update blog ni .. biasa busy dengan hal kolej and everything .. 

first of all nak cerita la iollss da semester 4 da kan matrik ~ hahha
rasa macam baru semalam update pasal 99 days nak SPM tuptup da nak habis matrik da kan .. time fly very fast .. ill just hoping for the best for this last semester .. pray for me ~~ HEEE

habis la cerita pasal kite ni haaa .... ni nak cerita pasal mamat yg kat gambar atas tuuu .. mmm yg comel sangat tuu ... hahahahhaahha comel kee LMAO Xp
maaf la ye ... susah nak puji yg kite sayang .. sebab sayang sangat sampai tak boleh nak puji da .. HAHAHHAHA lawak -.-

minggu lepas si dia dtg jumpa saya lagi ~ kali ni dia ambil cuti rabu hingga ahad .. tapi dia pandai sangat ambil bas pagi ... pukul 12 .. ye pandai kan .. sampai kl dlm pukul 7 macam tu .. mmmmm biar la .. dia yg nak kan .. nak buat mana .. lol 

dia dtg kali ni tak ke mana pun .. duduk rumah je .. ade jejalan kejap kat kl , pj , shah alam .. kat rumah macam  biasa iolls masak kemas ... sebelum seorang pun manusia kat dlm rumah tu bangun kecuali parents iollss la.. hahahha

still the first time i just dia .. rasa janggal sebab lama tak jumpa kan .. then dia dtg .. dlm text memang tak janggal tapi face to face lain cerita dia . 
da lelama tu  ok .. 

kali ni keluar tak lupa bawa hakim .. sebab tu la tak banyak tempat boleh pergi ... sebab ade hakim .. balik pun awal .. rasa janggal sebenarnye ye bawa adik pergi dating .. please saya tak faham how the hell ade perempuan yang boleh terfikir nak bawa adik .. yaa just please .. dont even try .. memang la syafiq tak rasa ape ape .. tapi saya yg tak selesa .. mmm


tapi saya seronok la dpt bawa hakim tu pergi tempat yg parents saya jarang bawa dia pergi .. belanja dia makan semua .. nak beli kan hotwheel taknak .. lol


sehari sebelum syafiq balik .. kiteorang jejalan kat setia city mall .. saja jalan..
saya nak cari lipstick merah sebenarnya .. tapi tak jumpa puas masuk semua kedai makeup kat scm tuuu semua masuk .. T.T 

yang paling penting .. syafiq dia ikut je .. tak bising pun .. dia siap tolong carikan lagi lipstick merah tu .. hahah comel je .. walaupun mungkin ade yg akan muntah masa baca ni .. hahhahah dia sangat charming in person .. i prefer dia in person dari have a LDR dengan dia . lol 

i always wish that youre always beside me, love ..... heeeee saya ade marah dia masa kat scm .. bukan ape .. just tanya nak makan kat mana ..
 dia macam entah entah .. naik rmas kejap .. terkasar dengan dia .. dia just diam je .. then saya rasa bersalah .. mmm 

lastly makan kat fatbuger .. banyak yg dibincangkan masa kat situ .. lol tak boleh la bagitahu semua .. hahaha bocor rahsia .. lmaoooo










tu diaaa share sikit je gambar .. gahahha memang ni gambar yg ade sebenarnya .. hahhahahahhahahaha -.- masa jejalan kat scm tu... Banyam juga la syafiq belanja.. Hahha mostly all... 

Masa kat rumah kan. Syafiq ni tak tegur saya pun. Menjaga kata nye.... Tapi keluar 
ckp pula mmmm pelikkk.. 


Masa kat scm tu kan makan kat fatbuger kan.. Lol dia asyik ckp yg dia untung dpt saya. Mmmm tak tahu macam nak respond hahahaha... That so sweet of him said that. I really appreciate that hahahha 

Jarang sekali orang ckp macam... Selalu parents je ckp macam tu. Rasa lain dtg daripada orang lain hahha rasa something yg entah la. Hahahh

Saya pun rasa saya beruntung sangat dpt berjumpa dengan syafiq nii... Dia kan sangat lain berbanding dlm text.. In real life dia tak buat ape ape pun yg sakit kan hati. Tapi masa texting mmmm lol.. 

Lagipun syafiq da banyak tolong saya.. Dari semua aspek. Bagi banyak cabaran, kurang kan cabaran lololol hhahaha dia overall baik la. Sangat baik. Kekadang rasa macam dia patut jumpa orang yg lagi baik dari saya ni. Hahahha ape je yg saya da buat untuk dia. Mmm dia buat macam macam untuk saya. Sedih kekadang bile fikir balik... Rasa bersalah T.T

Tetiba teringat masa jejalan kat scm tu kan.. Hahha syafiq pergi solat jap. Saya pergi pharmacy beli something... Then ternampak kedai tudung nak beli tudung.. Minta la duit kat dia. Dia ckp eh tadi bukan da bagi ke?  Hbis dah ke?  Saya ckp aah. Hahah then dia ckp keluar dengan you ni duit keluar macam air.  Hahaha then i said welcome to malaysia... Hahahhaha itu paling lawakkk 

Mmm rindu nye diaaa hahhaa


rasa nye ni je kot update harini .. hahahha


p/s: sayang .. if you are reading this .. i nak update blog i bile you tak suruh .. i akan update bile i rasa i betul betul rindu kan you .. i really miss you .. i really appreciated that you came from singapore just to meet me .. i really wish i can do the same to you .. im sorry that parents i tak masih tak benarkan i ke tempat you ... i teringin juga nak kenal family you .. macam mana you kenal family i ... thank you very much for all the present that you give me sayang .. i really really like it .. family i pun suka juga hadiah diorang .. >.< LOVE YOU ~~ ♥




BYE ~ 
Assalammualaikum  ♥

Older Post
Nana Niel




ABOUT ME ENTRY ABOUT HIM SHOUTBOX